|
|
Обсуждение законов и правил для владельцев маломерных судов
#21
Отправлено 18 May 2013 - 11:12
#22
Отправлено 20 May 2013 - 22:15
mikle (18 May 2013 - 11:12) писал:
Это государство наделило правами водную милицию проверять действительность прав, и им ИМХО фиолетово заморожена процедура или нет.Хорошо бы какую то официальную бумажечку раздобыть в том же речпорту.
#23
Отправлено 21 May 2013 - 12:37
#24
Отправлено 27 May 2013 - 10:17
#25
Отправлено 27 May 2013 - 13:35
Изъять могут только посуду. С воды могут отбуксировать на шрафстоянку. Платную за счет владельца. Или , если выигрешь суд, за счет буксировщика.
Сообщение отредактировал ОлегМ: 27 May 2013 - 13:37
#26
Отправлено 27 May 2013 - 13:41
#29
Отправлено 28 May 2013 - 09:08
#31
Отправлено 29 May 2013 - 09:28
AlekxBabkin (09 April 2013 - 19:41) писал:
Леша, ну я же не говорю за случай, когда тебя, пьяного, трусящего сети ночью, просят предъявить документы?
Ну, представь: ты стоишь на точке, порешь спортивных "матросиков", или щук пудовых, или судакив, или лещей на бортовухи (нужное подчеркнуть), и тут к тебе подлетает красывый кораБЛЬ, и краснолицый капитан (он же сержант Петренко) желает лицезреть документы на лодку. С каких хренов? Он же мент, такой же как ППС или ГАИ.
Ты, если трезвый, будешь гайцу или ППСнику что-то без протокола и свидетелей показывать? Я - нивжисть!!!
Доки на лодку показываю только УМРИ.
Сообщение отредактировал Дима: 29 May 2013 - 09:30
#32
Отправлено 06 July 2013 - 12:00
Дима (29 May 2013 - 09:28) писал:
Ну, представь: ты стоишь на точке, порешь спортивных "матросиков", или щук пудовых, или судакив, или лещей на бортовухи (нужное подчеркнуть), и тут к тебе подлетает красывый кораБЛЬ, и краснолицый капитан (он же сержант Петренко) желает лицезреть документы на лодку. С каких хренов? Он же мент, такой же как ППС или ГАИ.
Ты, если трезвый, будешь гайцу или ППСнику что-то без протокола и свидетелей показывать? Я - нивжисть!!!
Доки на лодку показываю только УМРИ.
#33
Отправлено 06 July 2013 - 19:41
#34
Отправлено 07 July 2013 - 19:18
Петр Николаевич (06 July 2013 - 19:41) писал:
#35
Отправлено 07 July 2013 - 19:37
хотя Я и совковий, а за свое пасть порву и не только менту , а любому в том числе и Вам, пардон такой по жизни. Но ситуацыю надо читать, иначе никак.(Вы привели пример упомянули меня)Это Мой ответ Вам, и прошу без коментария.
Сообщение отредактировал Петр Николаевич: 07 July 2013 - 19:39
#36
Отправлено 07 July 2013 - 19:47
#37
Отправлено 02 February 2014 - 10:00
На думку учасників «круглого столу», який проведено 28 січня 2014 року в Одесі під головуванням заступника Міністра інфраструктури України Дмитра Демидовича, ініціатива Укрморрічінспекції абсолютно правильна, адже реєструвати маленькі аматорські човни на фоні танкерів довжиною до 300 метрів є марною тратою часу і коштів наших громадян.
Дмитро Демидович повідомив, що на даний час інспекція пропонує відмовитися від обов'язкової реєстрації в Судновій книзі України плавзасобів малого флоту (довжиною до 4,5 м і потужністю двигуна не більше 5 кінських сил). Крім того, планується істотно спростити процедуру реєстрації маломірного флоту (довжиною до 20 м): кількість необхідних для цього документів буде знижено.
«Ми повинні розуміти , що у нас в Україні цими суднами користуються або для розважальних цілей, або звичайні рибалки, які виходять в море або на річку ловити рибу. Комерційною діяльністю ніхто з них не займається, а ті складності, з якими стикається населення у зв'язку з необхідністю реєстрації цих суден, неспіввідносні з вартістю самої реєстрації. Тому малі судна не будуть підлягати реєстрації, а для маломірних передбачено спрощення процедури реєстрації. Вже розроблені нормативно-правові акти з цього питання, які наразі узгоджуються в установленому порядку», - розповів Дмитро Володимирович.
Як вважають в Укрморрічінспекції, через зростаючу кількість малих/маломірних суден та людей, які ними управляють як на річках, так і в морі, виникла необхідність врегулювати порядок підготовки судноводіїв, дотримання якого підвищить їх дисциплінованість і відповідальність за виконання правил і положень, спрямованих на забезпечення безпеки судноплавства.
Видання наказу Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 № 283 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчення судноводія малого/маломірного судна», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2013 за № 831/23363, вже стало одним з важливих кроків на шляху до зниження рівня аварійності та кількості нещасних випадків на воді завдяки посиленню державного нагляду за теоретичною та практичною підготовкою судноводіїв малих/маломірних суден.
Вперше в історії України цим наказом введено єдиний порядок видачі таких посвідчень згідно з проведеною підготовкою і за результатами перевірки (оцінки) знань майбутніх судноводіїв. Фахівці Укрморрічінспекції наголошують, що дозвіл на керування судном повинні отримувати тільки ті особи, які дійсно повною мірою оволоділи всіма необхідними знаннями, вміннями та навичками.
Голова Укрморрічінспекції Григорій Соболевський поінформував присутніх про те, що інспекція має намір видавати посвідчення судноводія малого/маломірного судна міжнародного зразка. «І люди на яхтах зможуть вільно плавати за кордон», - додав він.
При цьому зазначено, що штрафи за порушення правил безпеки на морському та річковому транспорті підвищуються. Розроблений Укрморрічінспекцією за погодженням з Міністерством інфраструктури законопроект вже схвалено Урядом і, після прийняття Верховною Радою України, значно посилить відповідальність моряків і судноводіїв за скоєні правопорушення, що сприятиме реалізації плану системних дій, спрямованих на підвищення рівня безпеки судноплавства.
Також Мінінфраструктури ініціює розробку проекту Закону України «Про міжнародний реєстр суден України». Як зазначили учасники першої наради робочої групи з розробки законопроекту, створення такого реєстру стане інструментом повернення українського флоту під український прапор і допоможе відкрити друге дихання вітчизняному суднобудуванню.
Укрморрічінспекція у свою чергу запрошує фахівців галузі взяти активну участь у розробці законопроекту «Про міжнародний реєстр суден України», надіславши на електронну адресу ddapi@ukr.net лист-заяву з проханням надати актуалізований текст цього законопроекту. Заздалегідь вдячні за співпрацю та сподіваємося на її результативність.
Наступне засідання робочої групи з розробки законопроекту «Про міжнародний реєстр суден України» заплановано на березень 2014 року.
Вопросик возникает небольшой-действительно снимут регистрацию надувных лодок до 4,5м?И какие моторы ненуждаются в регистрации вместе с лодкой?
Кому интересно почитать вот ссылочка- http://www.sismit.go...nykh-suden.aspx
#38
Отправлено 02 February 2014 - 11:29
#39
Отправлено 03 February 2014 - 09:12
#40
Отправлено 03 February 2014 - 09:49